پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118539
اختصاص??? ميليون ريال اعتبار جهت ساماندهي گلزار شهداي شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1922

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي افزود: امنيت وراقتدار موجود را مديون شهداء و ايثارگران و آزادگان و خانواده آنان دانست و توجه به خواسته ورمشكلات آنان را از وظايف مسئولين دانست.

وي تصريح کرد: مفاهيم و ارزش هاي ناب دوران هشت سال دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان و آزادگان داراي اهميت بسزايي بوده و بايد نسل به نسل انتقال يابد.

وي با بيان اينکه يکي از مهمترين راهبردهاي برنامه‌هاي فرهنگي در جامعه آشنايي نسل جوان با دستاوردهاي ارزشمند انقلاب شکوهمند ايران اسلامي و دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: هدف ترويج فرهنگ ايثار، شهادت و آزادگي و همچنين معرفي ايستادگي و مقاومت آزادگان سرافراز و خانواده‌هاي گرانقدرشان است.

احمدي با اشاره به سختي‌هايي که آزادگان عزيز در طول دوران اسارت کشيده‌اند، اظهار داشت: اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مرهون ايستادگي و از خودگذشتگي آزادگان غيور است.

فرماندار فارسان در حاشيه اين ديدار اختصاص??? ميليون ريال اعتبار از اعتبارات تملك دارائي و سرمايه اي استان جهت ساماندهي گلزار مطهرشهداي شهرستان راگوشه اي از وظيفه مسئولين جهت خواسته خانواده معظن شهدا دانست و خواستار حضور بيشترمسئولين در جمع آنان شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html